Yanılsama I


Öyle insanlar var ki şu hayatta!
Ne oldukları, ne yapmaya çalıştıkları belirsiz;
Nerede bir art niyet, nerede bir kötü düşünce varsa
Altlarından el sallıyorlar...
Bir keresinde görmezden geliyorsunuz, ikinciyi yapıyorlar...
İkinci kez görmezden geliyorsunuz, üçüncüyü...
Sonu gelmiyor hiç.
Çünkü utanç duygusunu ceplerinde taşıyorlar,
Yüzlerinde arsız bir ifade var her daim...
Gurur...
Gururdan bi haberler!
-
İnsan bazen taşmamak için tutuyor kendini...
Ama nereye kadar?
Çıkıp karşılarına;
Hey sen! Eğer değer görmeyi hakediyorsan yanımda kal.
Haketmiyorsan olabildiğince uzakta!
Ama sakın ikisinin arasında kalıp,
Beni aptal yerine koymak gibi bir aptallık yapma!

diyesim geliyor...

Ama sonra beni frenliyor bir düşünce.
Diyorum ki;
Anlama seviyesi sıfır olanlara neyi, nasıl anlatabilirsin ki?
Sen kitap yaz istersen, o okumayı bilmedikten sonra neye yarar?
Sonra tekrar susuyorum...
Onlar;
Benden daha aptal durumundayken beni aptal yerine koymaya kalkıyorlar...
Bende perdenin diğer tarafından kahkaha dolusu gülücükler yolluyorum...

21.05.2011

Labels: ,