Biraz Film İzledim | 3

Biraz Film İzledim | 3
Seçki


Son zamanlarda neler izledim ben; bir göz atalım şöyle...

Bugün "Finding Neverland' ı (Düşler Ülkesi)" izledim. Daha önce başlayıp yarım kalan bir filmdi. Bugün baştan başladım ve izledim. Zaten Johnny Deep ve Kate Winslet' in filmlerini hep sevmişimdir. İkisinin de oyunculuğuna diyecek bir şey yok... Keyifli bir film. Yeri geliyor eğleniyorsunuz, yeri geliyor hüzünleniyorsunuz. Çok sürükleyici bir film değil, genel olarak durağan bir film. İlginç konusu ve oyunculukları sayesinde hiç sıkılmadan izliyorsunuz. Bence izlenmesi gereken bir film. Suyu çıkarılmayan gizli bir aşk var filmde bu çok hoşuma gitti. Film bittiğinde boğazınızda bir yumru oluşuyor.

Tavsiye ediyorum yani kısaca...



Matt Damon filmlerinin bir çoğunu izlemişimdir. Güzeldir. Mesele 'The Bourne Ultimatum' filmini hep tavsiye ederim. Nasıl bir filmdir o öyle? Neyse onu başka zaman yazarım...

Orjinal adı 'The Adjustment Bureau' olan 'Kader Ajanları' yine, bana göre Matt Damon'un güzel oyuncucluk sergilediği bir film olmuş. Emily Blunt ve gösterdiği performans da filmin izlenmesi için artı bir sebep.

Filmin bir konusu var. Vermek istediği bir mesaj var. 'Kader' üzerine bir film izliyorsunuz. Ve içinde aşkta var, aksiyon da var, gizem de... Sürükleyici bir film, hiç sıkılmadan izliyorsunuz. Ve çok hoş bir aşka tanıklık ediyorsunuz. Aşk için verilen mücadeleyi izliyorsunuz. Ben sevdim bu filmi. Vakit kaybı değil. İzlenilesi bir film daha yani...



Red Riding Hood' u (Kız ve Kurt) da izledim geçenlerde. Amanda Seyfried' i beğendim. Yakışmış filme.

Bildiğimiz kırmızı başlık kız hikayesinin mutasyona uğramış hali bu film. İzlemek size çok bir şey katmayacağı gibi, zaman kaybı da sayılmaz. Sürükleyici. Güzel. Merakla izliyorsunuz. Acaba kurt hangisi diye tahminlerde bulunuyorsunuz film sonuna kadar. Boş vaktinizi değerlendirmek için izleyebilirsiniz bence...

Tüm izlediğim filmleri tek tek yazmaya kalkmak istemiyorum. :)
Bundan böyle izledikçe, böyle listeler oluşturmayı düşünüyorum. Hafta da bir mesela...

İyi seyirler...




Labels: