Book List 1



Okuduğum kitapları yazmak istiyordum. Yazamamıştım bir türlü. Son dönemlerde okuduğum kitapları bir yazayım dedim şimdi.

Dan Brown kitaplarını hep beğenerek okudum. Yeni kitap gelecek mi / ne zaman gelecek bilmiyorum ama yine yazsa da okusam dediğim bir yazar kendisi. En beğendiğim kitabı da Melekler ve Şeytanlardı.




Adam Fawer'ın Olasılıksız ve Empati kitaplarıda beğenilen, isim yapan iki kitap. Bende okuyup beğenmiştim. Empati'yi yakın geçmişte okudum ve ben onu daha çok beğenmiştim.




Ve 'Millennium' Üçlemesi! Harika bir seriydi. Zaman zaman durgunlaşan sıkan yerleri olabiliyor ister istemez. Ama genel olarak çok güzel üç kitap okudum. Stieg Larsson'un yazdığı ama geçirdiği trafik kazası sonucu kitapların ulaştığı başarıyı görememesine üzülmüştüm.




İsim - Şehir - Hayvan...
Güzel bir kitaptı. Şu yazıya göz atmak isteyebilirsiniz.





John Verdon'un 'Aklından Bir Sayı Tut' kitabı da şu an bitirmek üzere olduğum kitap. Kitabı arkadaşımın merakı üzerine almıştım. Evet o merak etti ben aldım okudum :) Uzun zaman oldu ama ben kitabı henüz bitirememiştim. İlk iki yüz sayfayı okuduktan sonra aksilikler / üşengeçlikler / zamansızlıklar ve tatil sebebiyle biraz ara vermiştim. Ve bugün bitirdim çok şükür. Gayet güzel bir kitap. Sanırım başlarda biraz sıkılmıştım ama kitabın sonlarına yaklaştıkça bir sonraki sayfayı çevirmek için kendinizle yarışıyorsunuz. 

Spoiler yok :)





---
Bu yazıyı birmilyonkalem.com ve yazarkafe.com üzerinde de yayınlanmıştır.



Labels: