Hepimiz Bir Uzay Savaşçısına Dönüşebiliriz!


Bir süredir moda: denge bileklikleri...
Bu kadar tutmasının sebebi bizi gerçekten dengelemesi mi bilmiyorum ama benim düşünceme göre işin aslı pazarlama... Pazarlama stratejileri o kadar iyi ki adamların; takıyorlar bilekliği bileğine ittiriyorlar... Tabi sen sapa sağlam duruyorsun ayakta. Bilekliği söküp ittirince; yerle birsin...

Saygı duydum şu an. Ne müthiş bir şey bu. Bana sorarsanız fazla vakit kalmadı. Çok yakın...
Biz Street Fighter, Mortal Combat ve Tekken 3 ile büyüdük. Son zamanlarımız da daha geniş bir dünya ve daha gelişmiş bir platform olan Knight Online'ı da gördük... Az mı skill alıp yükledik oynattığımız elemana...

Sonuç olarak dengesizliğimizi 'denge bileklikliği skill'i ile çözüme kavuşturduk. Savunma mekanizmamızı de geliştirmek için yakında 'kalkan kolyesi' çıkar mesela. Onu da alıp takarız. Daha ne olsun. Tek eksiğimiz saldırılarımızı daha etkili kılacak bir güç mekanizmasıdır. Onu da denge bilekliği gibi hikayeleri ısıtıp ısıtıp piyasaya sunan sözde girişimci dolandırıcıların 'The Güç Yüzüğü' gibi dahiyane buluşlarını da piyasaya sunmaları neticesinde karşılamış oluruz.

Gördünüz mü? Bu kadar kolay...
Hatta yakın zamanda bir 'skill merkezi'nin açılması lazım bana göre...

The Skill Center Of People (doğru mu yazdım ki?) olur adıda...
Evet, evet... Fazla vakit kalmadı. Çok yakın... Hepimiz bir uzay savaşçısına dönüşebiliriz.

G.O.R.A filmini bilirsiniz... Türü komedi olarak geçer ama önümüzde ki günlerde filmin türü bilimsel, belgesel olarak değişebilir...

Çünkü o filmde yaşanan sahnenin gerçeğe dönmesi yakındır. Harika icadımız denge bilekleri sayesinde ilk adımı attık sonuçta. Bakınız filmde ki diyalog şuydu:

Gravel: Bununla seni tam bir uzay savaşçısı haline getirebilirim. Otur!
Arif: Valla mı?
Gravel: Otur! Dur bakalım elimizde neler varmış? Hıhh... Biraz ekşına ne dersin? Kung fu! Yükliyim mi?
Arif: Bana mı?
Gravel: Hee
Arif: Yükle... Başka neler var?
Gravel: Aikido, Karate, Jiujitsu, vs. vs.
Arif: Karışık var mı?
Gravel: Var!
Arif: Karışık koy ya...

(Kasetten yükleme bittikten sonra)

Gravel: Dedim size, güzel bir yükleme oldu. Bünyesi kabul etti...





---

Yine saçmaladık şükürler olsun...


Anektod:
Şeker bayramınız ve 30 ağustos zafer bayramınız kutlu olsun. Bayram ziyaretlerine eli boş gitmeyin. Power Ballance denge bilekliği götürün. Hep birlikte dengemizi bulalım...


skill: beceri

Labels: