Eyvah Mim | 7 - 8


Bu aralar buralara uğrayamıyorum fazla. İkinci mim de gelince bekletmeden ikisinde yapıyım istedim. Sevgili Polly'den çift mim aldım, yazıyorum şimdi.

Birinci Mim: Ölmeden önce yapacaklarım / yapmak istedikleim nelerdir?

- Bir Canon almak ve çok farklı fotoğraflar çekmeyi başarmak istiyorum. Evet istiyorum bunu...

- İzmir'de yaşamak istiyorum.

- Bir kitap yazmak istiyorum.

- Venedik'i görmek istiyorum.

İnsan bir çok şey istiyor aslında ama ilk aklıma gelenler bunlar :)

---

Görseli Polly'den (ç)aldım.

İkinci Mim: Blogger Dedikodusu

İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz: Yazmaya başlamadan önce sadece okurdum. Çok okurdum. Ama ilk hangi blogu okudum hatırlamıyorum. Ama yeni dönemde yazmaya başladıktan sonra ilk olarak Aslısın, Limbolin, Mia ve Takıntılı Ergen'i okumaya başladım düzenli olarak. Takıntı Ergen iyi kızdı sonradan kapattı blogunu :P :)

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz bloggerlar: Yok henüz...

Blog dünyasına adım attığınızda,gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen,asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Blogger'lar: Aaa sanırım takip ettiğim tüm bloggerlar :)

Kendinize yakın bulduğunuz bloggerlar: Bengü; Limbolin, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Aslı

Moda blogları arasında en sevdiğiniz blog: Modafobik keyifli bir blogosfer :)

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerler: Genel de keyif aldığım bloggerları takip ediyorum zaten ama Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Aslı, Lütfücüğüm, Modafobik, Mia, Missbone, Bengü, Limbolin gibi isimler verebilirim. :)

Sürekli sayfasını açtığınız,okuyup yorum bırakmadan çıktığınız Blogger'lar: Cips Yiyemeyen Kız, Lazanya, Mel Jones, Silva Demirci, Fil Uçuşu, Dürr-i Yekta, Mrv. Natural, Lütfücüğüm, Defansif Matmazel, Aslısın, İnanırsakolurbence

'Blogger' dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz ,burda link vermiyoruz,aklınıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. Bakalım kimler aklımıza yer etmiş ve nicklerini ezberlemişiz. Kopya çekenin ... neyse kopya çekmezsiniz siz nasıl olsa hayatımızda ki en samimi yer burası öyle değil mi?: inanırsakolurbence, bengü, limbolin, mia, lazanya, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, cips yiyemeyen kız


Bu kadar...
Bu iki mim için mimlediklerim: Bengü, Aslı, Limbolin, Mia, Mrv. Natural



Labels: