Bir Kitap: P*ç Güveysinden Hallice | 1 Kadın 2 Salak

(1 Kasım'da yazmıştım da, kalmış öyle. Bugün yayına aldım :))

Dizüstü edebiyat düşünce olarak güzel bir oluşum. Dizüstü edebiyat serisinden okuduğum iki kitap var şimdilik.

Kitapların edebi bir yanı yok. Okunup geçilecek türden kitaplar. Keyifli vakit geçirmek ve bazı sayfalar da 'evet, bunu yaşayan bir ben değilmişim' düşüncesiyle suratınız ortasına bir tebessüm yapışması dışında çok fazla bir beklentiye girilmeden okunması gereken kitaplar. Bunun dışında bir şey katmıyor haliyle.

İlave olarak ben de olumlu bir reaksiyon daha gösterdi bu kitaplar; birinci tekil şahısla anlatılan hikayelerden pek hoşlanmazdım. O yüzden okumakta zorlanırdım, psikolojik olarak, bu halde okusam da pek bir şey anlamazdım. Bu kitapları okumak iyi geldi. Bu sıkıntıyı yenmiş oldum.

İlk fırsatta diğer dizüstü edebiyat kitaplarını da okuyacağım inşallah.

Öyle işte...

Kitaplar:


Labels: