Can Sıkıntısı Bülteni - 7



Şu son beş - altı ay gözlerimi yaşartıyor. Bir gün böyle saatlerce bıkmadan usanmadan ders çalışacağım aklıma gelmezdi. On iki yılı toplasan bu kadar çalışmışlığım yoktur, o kadar yani. Sevgili kurşun kalem ve masa lambamın arkadaşlığıyla gece üç'e dörd'e kadar...

Bunu niye diyorum? Çünkü bunca emek bir işe yaramaz ve boşa giderse; çok istersen başarırsın, azmedersen olur, çalışırsan olur diyenlere edecek bir dünya küfür olacak dilimde. Hani baştan söylemek istedim. Sonradan problem yaşamamak adına.


---

Aslı yeni başlatılan blog star ödülleri isimli bir mim/ödül mevzu için benim de adımı yazmış. Teşekkür ediyorum ona buradan da. Konu hakkında detaylı bilgi şurada: dayatmalarda kayboluş

---

Nana...
Nana dilek tutarken beni unutmamış. Öncelikle sınavı kazanmayı diliyorum. Sonra onun dileğine canı gönülden katılıyorum. İnşallah tuttuğu tüm dilekler, hepsi birden olur.


Labels: