Buyur Burdan Tanı Mimi


Yapmakta geç kaldığım bir mim söz konusu. Deeptone ve Mariposa tarafından gönderilen bu mim:
Takıntıların var mı yoksa kim takar takıntıları sallamışım dünyayı modunda mı yaşarsın hayatı?
sorusunu irdeliyor...

Her ne kadar kim takar takıntıları sallamışım dünyayı modunu aktifleştirme taraftarı olsam da bunu başaramıyorum. Başarabilen olduğunu pek sanmıyorum.

Çok takıntım vardır hiç şüphesiz de aklıma gelmiyor hepsi şu an.

Mesela sol yanımın üzerine yatamam ben. Kalbimin üzerine yani. Ya da üzerine bir şey gelmemeli. Bazen kıyafetim bile rahatsız eder. Bir şey değdiğinde sol yanıma kal atışlarını hissediyorum. Bu beni rahatsız ediyor. İlginç...

Bazı şarkılara takıntım vardır. Geçicidir. Bir şarkı hoşuma giderse. 3-5 gün aralıksız onu dinlerim. Sonra nefret ederim çok uzun süre dinlemem... :) Ya da bazen bir şarkı da geçen tek bir cümle hoşuma gitti diye şarkıyı beğenmesem de defalarca dinlerim.

Bir de mesela gece saat 03:00 kadar uyumadıysam; o geceyi uykusuz geçireceğim demektir. İmkanı yok uyuyamam.

İlaçlara takıntım var. Dayanamayacak duruma gelmediğim müddetçe kesinlikle ağrı kesici falan kullanmamaya çalışırım.

Bir muhabbet ortamında öne sürülmekten, örnek gösterilmekten, üzerimden edebiyat yapılmasından nefret ederim. Ben kamera arkası adamıyım. :)

Haksızlık... Haksızlığı kronik bir davranış haline getiren insanlara geri dönüşü olmaksızın takıntılıyımdır.

Gibi işte... Onlarca var da ilk aklıma gelenler bunlar...



Labels: