Acayip Mi Acayip Sorular!


Blog aleminin derin insanı Deeptone bir mim göndermiş; yapalım...
Çok acayip sorulardan oluşan bir mim imiş bu, şöyle ki;

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüz kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
İnsan böyle bir durumun farkına vardığında, blogger editöründe yazı yazıyormuş gibi soğukkanlı olamaz orası kesin. Öyle olduğunu farz edersek; şimdilerde önemsediğim şeylere verdiğim önemi geri alırdım ilk iş. Mesela son yıllarımı bir aylak olarak geçirebilirdim. Okul, iş, hayat, aşk meşk ya da her hangi dünyevi düşünceye yer vermeksizin sadece dolaşırdım.

Martin Eden' in dediği gibi "Ölüm acı vermez; acı veren şey, yaşamdır." fikrini benimser, buna sığınır ve kendimi motive ederdim.

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa Neler?
Takıntılarla ilgili bir mim yapılmıştı önceden o şurada...

Bir sabah kalktınız ve dünya da hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Dünya da hiç bir insan kalmadığını ve benim hala dünya da olduğumu düşünürsem; "oysa ben yıllardır kendimi insan sanıyordum" diye bir üzüntüye kapılabilirim. Sonra Jackie Chan' den biraz farklı olarak bir gökdelen tepesine çıkar "Neyim Ben?" diye bağırırdım. Muhtemelen yaşadığım şok beni öldüreceği için sonrası olmaz sanırım.

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?
Türkiye... Önceki yazılarımdan birinde de dediğim gibi; kendi ülkesini, hatta yaşadığı semti adam akıllı bilmeden dünyayı görmek için adım atmak, bir merdivenden basamak atlayarak çıkmak gibi bir şeydir.

İtiraf edin Prens/Prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
İtiraf: bu soru çok saçma olmuş. Ne alaka dimi? Hem kurbağadan dönüşecek prensesten ne hayır gelir, sorarım size!

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
Şimdi hiç birimiz mükemmel değiliz, muhtemelen olmuştur öyle olaylar. Ama bu tür olaylar karşısında 'hafızadan silmeye çalışma' politikası uyguluyorum. Hem böyle bir olayı kim umuma açık bir ortamda dile getirir ki. :)

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?
Klasik; cüzdan, telefon ve sanırım kulaklık diyebiliriz...

Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film omasını isterdiniz?
Hayatım bir kitap ya da film olsa mevcut kitap ya da filmlerden farklı olurdu şüphesiz adı da kendide. Ama soruyu hangi kitap ya da film karakteri olmak isterdiniz gibi değiştirecek olsak; insan genelde okuduğu kitap ya da film karakterleriyle kendini özleştiriyor doğal olarak. Benim için bu karakterler: Martin Eden, Mikael Blomkvist, Robert Langdon sayılabilir...

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz ne yapardınız?
(Hazır 'gitmek istiyorum yaa' modundayken) Daha yaşanılabilir bir yerse, başlarında bir ampul yoksa ve her gün güne şehit haberleriyle uyanılmayan bir gezegense bu gezegen, pek tabi ki anlaşabiliriz. Gönüllüyüm!

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
"Hemen aynaya koşar 'nasılım?' diye bakardım" desem komik olurdu :)


Bende bu mimi Beyaz Sayfa ve Summer ve Kırmızı Başlıklı Pollyanna'ya gönderiyorum o halde.


Labels: