Can Sıkıntısı Bülteni | 11

Yeni bir can sıkıntısı bülteniyle birlikteliğimiz devam ediyor.

Hep buralardayım. Fakat şu son zamanlarda bir yoğunluk, yorgunluk, sıkıntı ve depresif haller yüzünden pek aktif değildim. Sebebi mi? Sebebe ihtiyaç duymuyorum artık, bağımlılık söz konusu... Buna rehavet mi deniyordu? Evet, sanırım.

İşbu sebeplerden dolayı kendi blogumla birlikte takip ettiğim blogları ziyaret etmeyi de ihmal etmiştim. Bu sabah hatta öğleni de; yani şu ana kadar olan vakti takip ettiğim blogları okumakla geçirdim. Yorumlar yaptım, bazılarından sessizce okuyup çıktım. Saat ne çabuk geçiyor okurken, üçü geçmiş...

---

Bu yıl yeniden okullu olduk mu olduk. Ve hepsi bu! Elimize bir öğrenci belgesi verip gönderdiler. Onu da vermeseler 'bari kaydımızı adam akıllı yapabildiler mi?' kuşkusundan kurtulamazdım hiç şüphesiz. Alkışlar Marmara'ya gelsin...

Zar zor kazandık, yerleştik de kayıt olmak, ders seçebilmek çok daha meşakkat gerektiren bir işmiş; ki hala ders de seçemedik. Dersler başladı mı diye soranlara küçük emrah modunda 'benim dersim yok abi' diyesim geliyor. Anlatamıyorsun.  Bu gidişle okulun en güzel yanı vapur yolculukları olacak gibi... Tabi hava güzelken!


---
BidoluFest
İstanbul Üniversitesi'nin bu yıl ki konser kadrosu müthiş. Ben sevdim. Biletlerin de satışı başlamış.
Biletleri İstanbul Üniversitesi kampüslerinden edinebileceğiniz gibi biletix.com üzerinden de alabilirsiniz.
www.biletix.com/bidolufest

08 Ekim 2012 Pazartesi DUMAN
09 Ekim 2012 Salı EMRE AYDIN
10 Ekim 2012 Çarşamba MANGA
11 Ekim 2012 Perşembe ATİYE
12 Ekim 2012 Cuma MURAT DALKILIÇ
13 Ekim 2012 Cumartesi MFÖ

Konser öncesi etkinlikler biletsiz olup; konserler bilete tabi imiş.

Biletix fiyatları da şu şekilde
(biletix fiyatları diyorum çünkü organizasyonun facebook sayfasında ki fiyatlar farklıydı):
Öğrenci: 7 TL
Tam : 12 TL
Kombine (6 gün 6 konser) 
Öğrenci: 25 TL
Tam 45 TL

Afişlerde ve organizasyonun facebook sayfasındaki fiyatlar şu şekilde sırasıyla:
5 TL - 10 TL - 20 TL - 40 TL

İlgili linkler:
facebook.com/bidolufest

---
Altıncısı düzenlenen Beyoğlu Sahaf Festivali'ne birinci kez katılmak istiyorum. Kısmetse.
Detaylı bilgiler şurada mevcut.
Burada!
---

Bu arada şu yorum olayını hala düzeltemedim. Yazılan yorumların hemen altında ki cevapla butonum çalışmıyor. Yazayım dedim; hani belki bir hayırsever anlıyordur da yardım eder.
Yardım gelmeyince uğraştım ben yaptım. Sonunda oldu inşallah onu yaparken başka bir şeyi bozmamışımdır :D

---

-Gün gelecek
- "Daha beni tanımıyorsun!" diyecek
- "Yeteri kadar tanıdım." diyeceksiniz...
Ve sonra hayat size, hiç kimseyi tam anlamıyla tanıyamayacağınızı, birini tanımanın sonu olmayan bir süreçten ibaret olduğunu, velhasıl aslında onu hiç mi hiç tanımadığınızı öyle bir öğretecek ki!

Önce "O böyle bir şey yapmaz, bir nedeni vardır." diyeceksiniz,
"Her insan yanlışlıklar yapar zamanla, bu onu kötü biri yapmaz" olacak bir sonra ki düşünceniz,
Kendinizi kandırma telkinleriniz bir süre sonra işe yaramamaya başlayınca da;
"Yanlış tanımışım" ve akabinde "Hiç tanımamışım" itirafları gelecek...

Ve sonuçta anlayacaksınız, alışacaksınız...
Burukluk, üzüntü, hüzün...

Neyse işte...

---

Bu bültenlik birlikteliğimiz bu kadar.

Labels: ,