Biraz Da Müzik | 1

Şimdi 'Bir Kitap' yaftasıyla okuduğum kitaplardan dem vuruyorum ya ben ya da izlediğim filmler hakkında kişisel yorumlarımı blogun e-kağıdına döküp 'Biraz Film İzledim' diye yaftalıyorum; yayınlıyorum...

E bu niye olmasın ki...
Klasik olarak 'müzik ruhun gıdasıdır' sözüne sığınarak da başlatmıyorum bu diziyi. Daha çok üstteki resimde ki cümleden yola çıkıyorum. Keşke insanların müzik gibi ortak noktaları olsa bol bol... Güzel olmaz mı?

Yeni blog dizimizin ilk nüshasına biraz sakin/duygusal müziklerle başlıyorum.
Ben neler dinliyor muşum bakalım?

|1|
bu bariz favorimdir mesela

|2|
bu güzel mesela
'hiç böyle suskun kalmadım' derken çok şey anlatıyor gibi;
değil mi?

|3|
şimdi hakkını yemeyelim adamın
güzel şarkıları da çıkıyor işte

|4|
değerini, anlamanı, güzelliğini yitirmeyen şarkılar vardır ya hani
bence bu onlardan biri

|5|
özellikle son zamanlar da çok dinlediklerimden biri de bu

Labels: