Dikkat: Bu Bir Blogger Etkinliğidir! (sonuçlandı)

Katılım planlanandan 1 gün önce
14.04.2013 tarihinde sona ermiştir.

Sonuçları görüntülemek için tıklayın...

erdikaradeniz.com birinci hediye çekilişi
Uzun zamandır düşündüğüm bir kaç şey var. Bir blog "sadece yazma eylemimin vuku bulduğu yer" değil, aynı zamanda diğer bloggerlarla iletişim kurabileceğimiz sosyal bir platformdur. Bu yüzden bu uğurda yapılan etkinliklerin çoğunu çok yapıcı buluyordum ve bu sebeple bende bir etkinlik yapmak istiyordum bir süredir. Doğrusu bu etkinlik yazısını yazmaya 05.12.2012'de başlamış ve taslaklarda ki yerini garantilemişim. Gel gör ki bugüne kısmet oldu. Daha fazla beklemeye gerek yok diyorum; yapıyorum.

erdikaradeniz.com olarak ilk çekilişimin detayları şöyle.

Çekiliş sonucunda ilk üç talihliye birer kutu gönderilecek. Kutularda kitaplar, minnak hediyeler ve benim ilk kitabım yer alacak. Şöyle ki:

I. Talihlinin Kutusu
1) Ruhi Mücerret | Murat Menteş
2) Hayvan Çiftliği | George Orwell
3) Araz | Kahraman Tazeoğlu
4) Diş İle Düş Arasında | Müge Sandıkçıoğlu
5) Pesimisyon - Aşk Yasaklı Kelime
6) Sürpriz minnak hediyeler...

II. Talihlinin Kutusu
1) Kürk Mantolu Madonna | Sabahattin Ali
2) Bambaşka | Kahraman Tazeoğlu
3) Ayışığı Kedisi | Ayşım Okudan
4) Pesimisyon - Aşk Yasaklı Kelime
5) Sürpriz minnak hediyeler...

III. Talihlinin Kutusu
1) Aylak Adam | Yusuf Atılgan
2) 40'nında Kulpu Kırık 40 Türk | Ahmet Şerif İzgören
3) Pesimisyon - Aşk Yasaklı Kelime
4) Sürpriz minnak hediyeler...

Eğer sizde bu çekilişe katılmak isterseniz 15 Nisan 2013 Pazartesi günü saat 22:00'ye kadar bu yazının altına, mail adresinizin ve aşağıda belirteceğim diğer sosyal mecralar ile ilgili katılımlarınız/paylaşımlarınız ile ilgili linklerinde yer aldığı bir yorum bırakabilirsiniz.

Çekilişte şansınızı arttırmak isterseniz şunları yapabilirsiniz:
æ Yazının altına bırakacağınız katılım yorumları, 1 katılım hakkına tekabül eder.

æ Eğer bu bağlantıdaki çekiliş tanıtım fotoğrafının altına katıldığınızı bildiren bir yorum bırakarak, fotoğrafı  'herkese açık' olarak paylaşırsanız +1 katılım hakkınız daha olacaktır.

æ Bu bağlantıda ki Tweet'i retweet ederseniz ve bunun bilgisini yine bana verirseniz +1 katılım hakkınız daha olacaktır.

æ En başta ki görselin de yer alacağı, çekilişin bir tanıtımını blogunuz da yapar ve çekilişin daha fazla kişiye ulaşmasını sağlarsanız +2 katılım hakkınız daha olacaktır. Blog postunun linkini de yorumunuzda belirtmeyi unutmayın.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.
Bir şey unuttum mu?
İletişmek için: erdi.karadeniz@gmail.com

Dip Dip: Sadece Türkiyede ki bloggerlar içindir.



Labels: