Tosbağa Kitap


Bu yazımda küçük bir reklam yapıyorum.

Hiç bir zaman elektronik kitaplar basılı kitapların yerini alamazlar. Bu bir gerçek. Fakat elektronik kitaplarında kendilerine göre artıları yok değil. Var. Ama o konulara da hiç girmeyeceğim.

Sadece ücretsiz olarak elektronik kitaplar yayınlayacak olan Tosbağa Kitap'tan söz edeceğim...

İkinci kitabım Bu Şartlar Altında Ölemem, Tosbağa Kitap'ın yayınladığı ilk elektronik kitaptı. Yeni kitaplar üzerinde de çalışılıyor.

Mesela ben Bu Şartlar Altında Ölemem'i tamamladıktan sonra herhangi bir maddi beklentim olmaksızın kitabı yayınlamak istiyordum. Tek istediğim bir güvence altına almak, bir resmiyet kazandırmaktı. Tosbağa Kitap bu arzu sonucu ortaya çıktı.

Bu Şartlar Altında Ölemem Kültür Bakanlığı'na kayıtlı, bir ISBN numarasına sahip ve ücretsiz olarak yayına sunuldu.

Diyeceğim o ki...

Eğer elektronik kitap okuyan, okumaya meyilli biriyseniz ya da en azından denemek istiyorsanız Tosbağa Kitap tarafından yayınlanan, yayınlanacak olan kitaplara bir göz atabilirsiniz. Destek olabilirsiniz.

Hatta sizde yazdığım ve maddi beklentim olmaksızın sadece bir resmiyet kazandırmak istediğim yazılarım, şiirlerim, öykülerim var diyorsanız Tosbağa Kitap mevzusuna dahil olabilirsiniz.

Öyle işte...


Labels: