Can Sıkıntısı Bülteni ve Kitap Hediyesi

Çok uzun zamandır can sıkıntısı bülteni yayınlamıyordum. Hatta bir ara can sıkıntısı bülteni yapmamaya da karar vermiştim fakat yine yeniden verilmiş bir kararla yeni bir bülten yazıyorum.

Sürpriz bir şekilde Pesimisyon'un satışının durduğunu gördüm. Yayıneviyle görüştüm, geçen yıl Pesimisyon'un yayından kaldırılmasını talep ettiğimi söylediler. Aslında öyle bir talebim olmamıştı fakat bir yanlışlık oldu sanırım. Şimdi tekrar yayına girecek Pesimisyon - Aşk Yasaklı Kelime...

Bu arada Biz Öyle İnsanlar Değiliz'in ikinci sayısı için çalışıyorum.
İkinci sayıda daha dolu, daha dergi gibi bir sayı yapmaya çalıştık.
Bizimle yazmak istiyorsanız, bunu istiyor olmanız yeterli. Hemen iletişim kurabilirsiniz.

Ayrıca bu nüshada kendimde bir şeyler yazdım. Daha doğrusu bir bültende BÖİD'de hazırlayacağım bundan sonra. Dışavurum Bültenleri...

Okursanız pek güzel olur. İkinci sayının 1 Mayıs'tan hemen sonra yayında olmasını umuyoruz.


Bir de geçtiğimiz günlerde üçüncü kitabım yayımlanmış oldu. İlk kitabım Pesimisyon - Aşk Yasaklı Kelime deneme ve şiirimsilerden oluşan derleme bir kitaptı. Sonra Bu Şartlar Altında Ölemem adlı denemelerden oluşan kitabımı ücretsiz bir e-kitap olarak yayımladım. Son olarak 03 Nisan 2015'te üçüncü kitabım ve aynı zamanla ilk romanım olan Beni Sevmek Zorundasın yayımlandı.


Bu bir ilk roman. Çıraklık dönemi eseri. Aslında bakarsanız gün gelse ve ben 50. kitabımı da yayımlamış olsam,  o da çıraklık dönemi eserim olacak benim. Bakış açısı olarak bu dönemi seviyorum ben. Amatör ruha karşı ekstra bir sempatim var. Sanatın her dalında bu böyle... En çok 'amatör müzik' diye yaftalanan müzisyenleri dinliyorum mesela ya da en çok kendi imkanlarıyla amatör şartlarda kısa film çeken insanların o kısa filmlerini izliyorum. Okumayı seviyorum ve en çokta insanların kağıda döktükleri ve çekmecelerinde sakladıkları hislerini merak ediyorum ben. He diğer yandan, her ne kadar çıraklık dönemi eseri olsa da dizginin daha iyi yapılmış olmasını tercih ederdim. Gelecek sefere yayımlanacak kitabımın dizgisini bizzat ben yapacağım...
Böyle bir şey işte...

Her neyse...

Önümüzde ki günlerde kitaplarımı hediye etmek istiyorum. İçimden geldi. Pesimisyon'u, Beni Sevmek Zorundasın'ı ve (zaten internetten edinilebilir ama) Bu Şartlar Altında Ölemem e-kitabımı... Yapmanız gereken tek şey, bu kaydın altına yorum yazmak...

Bir çeşit çekiliş değil bu. Talepte bulunanlara göre göndereceğim. Eğer sizde imzalı kitap istiyorsanız buraya yorum olarak yazabilirsiniz. Sayı üç beş kişi olursa, direkt göndereceğim fakat sayı fazla olursa o zaman bir kura ile sayıyı üç beş kişiye düşürmem gerekir. (anlayışınızı sığındım)

Netice itibariyle uzun bir aradan sonra yeni bir can sıkıntısı bülteniyle karşınızda oldum. 

Labels: ,