Dinlemeyi Bilenler Derneği

Sessiz Prenses bir mim göndermişti geçtiğimiz günlerde bana. Mim ile ilgili bilgi şurada mevcut.
Düşündüm. Çok düşündüm. Ama öyle komik ve orjinal bir dernek kuramadım. Şu sıralar yaşamakta olduğum dönem ve bu dönemin neden olduğum durumdan mütevellit olmalı bu.

Tam da bu durumdan dolayı kursam kursam, anca 'Dinlemeyi Bilenler Derneği' kurabilirdim ben. Ne de olsa iş hayatında da, okul hayatında da, aşk hayatında ya da aile hayatında da ihtiyacım olan temel araç iletişim. Doğru iletişim olmadan hiçbir şey olmuyor. Bu doğru iletişim de muhteşem bir ses tonundan, harikulade bakışlardan, son moda kıyafetler ya da karizmatik duruşlardan değil; sadece ve sadece dinlemekten geçiyor.

Komik değil. Orjinal de değil. Ama gerekli bir dernek.

DBD
Dinlemeyi Bilenler Derneği
(Dinle! Her şey güzel olsun...)

mottosu bile var
daha ne olsun
...
:)

Labels: