erdikaradeniz.com Dört Yaşında



Zaman ne kadar çabuk geçiyor.
Şimdiki zamanda sıkıla sıkıla geçirilen; daha doğrusu bir türlü geçirilemeyen zamanları alt alta koyup topladığınızda karşınıza aylar, yıllar çıkıyor...

Alt alta koydum ve topladım. Dört yıl olmuş...
erdikaradeniz.com var olalı ve ben kayda geçen hissiyatlarımı çekmecelerde saklamayı bırakıp alenen yazmaya başlayalım dört yıl olmuş...

Enteresan.

Bu dört yılın muhteviyatı Pesimisyon, Bu Şartlar Altında Ölemem ve Beni Sevmek Zorundasın adlı kitaplarıma ek bir de şunlar oldu mesela:

Anla
Kitap Okumaları
O
Ya Yaşayacak Bir Yarın Daha Yoksa
Bu Şartlar Altında Ölemem
Ah Flora
Bizim Kurşun Kalem (3)
Kahverengi, Minik ve Sevimli Bir Ayıcık
Bazı Şeyler Bazen Biraz Tuhaf Geliyor
Kötü
Biraz Değiştim
Kork; Kimse Yok
Aynada ki Aptal Suret 2
Aynada ki Aptal Suret 1
Matematik Sensizlik Konusunda Hükümsüz

Labels: