Bir Nevi Radyo: Dışavurum Bültenleri Program Listesi


Bir Nevi Radyo

Dışavurum Bültenleri
Yazı dizisi olarak başladığım, dışavurum bültenlerini bir nevi radyo programı kayıtlarına çevirdim. Yani radyo yayını yapar gibi kayıtlar hazırlıyorum. Konuşuyorum, okuyorum, şarkılar çalıyorum...

Bültenlerin listesi en yeniden en eskiye doğru sıralı olarak aşağıdadır. Üzerlerine tıklayarak dinleyebilirsiniz.

Bir sonraki bültende ben yine konuşacağım. Sizinde söyleyecek bir şeyiniz olursa buradan ya da twitter üzerinden söyleyip kayıtlara katılabilirsiniz.

Keyifli dinlemeler...


.
                                             03.10.2015 Dördüncü Bülten: Sonbaharın Öyküsü
                                             25.09.2015 Üçüncü Bülten: Biraz Empati Lütfen!
                                             20.09.2015 İkinci Bülten: Geceyle Ciddi Düşünüyorum
                                             15.09.2015 Birinci Bülten: İçimdeki Sesler

.

kayıtları dinleyemiyorsanız lütfen bildiriniz


Labels: ,