2016 Yılının Muhteviyatına Bir Göz Atalım


2016 yılında okuduklarımın, izlediklerimin kaydını tuttum ve yıl sonu bilançosuna bir göz atma vakti geldi. 2016 bitiyor... Yeni yılın muhteviyatını da tutacağım, kısmetse...

Neyse bu yıl toplam 32 kitap okudum ben. Çoğunluğu romanlar oluştursa da aralarında öyküler, şiirler vesaire de var. Liste şu şekilde:



1) Sinestezya - Jeffrey Moore
2) Cehenneme Övgü - Gündüz Vassaf
3) On Küçük Zenci - Agatha Christie
4) Dönüşüm - Franz Kafka
5) Ağır Roman - Metin Kaçan
6) Martin Eden - Jack London
7) Düş'mesek mi? - Didem Eyüboğlu
8) Zaman Makinesi - H. G. Wells
9) Son Ada - Zülfü Livaneli
10) Mor Delilik - Buket Konur
11) O.Ç. - Buket Konur
12) Sultanı Öldürmek - Ahmet Ümit
11) Benim Hüzünlü Orospularım - Gabriel Garcia Marquez
12) Benden Duymuş Olma Da | Büşra Nebati
13) Hayal Kahramanları | Sunay Akın
14) Şermin | Tevfik Fikret
15) Memleketi Ben Kurtaracağım | Gülse Birsel
16) Küçük Prens
17) Küçük Prens Tenimde
18) Sahilde Kafka | Haruki Murakami
19) Geyikli Park | Sunay Akın
20) Simyacı | Paulo Coelho
21) Tutunamayanlar | Oğuz Atay
22) Yolcu | John Twelve Hawks
23) Alın Teri | Jack London
24) Yer Altından Notlar | Dostoyevski
25) Tanrıların Masalları | Michael Köhlmeier
26) Bir Köy Hekimi | Franz Kafka
27) Ana Yazım Kılavuzu | Ömer Asım Aksoy ve Ekibi
28) Onlar | Adam Blake
29) Tabula | John Twelve Hawks
30) Ayraç Dergisi (76. Sayı)
31) Cinema 4D

1) 3 (Moonu)
2) The Lobster
3) Incendies | İçimdeki Yangın
4) Django Unchained | Zincirsiz
5) Conspiracy Theory | Komplo Teorisi
6) Rang De Basanti | Onu Sarıya Boya
7) Ağır Roman
8) Black Sea | Karadeniz
9) How To Train Your Dragon 2 | Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2
10) The Revenant | Diriliş
11) Mr. Nobody
12) Kötü Kedi Şerafettin
13) No Escape | Kaçış Yok
14) Deadpool
15) Barfi (Tekrar)
16) Ip Man 3
17) Maze Runner: The Scorch Trials | Labirent: Alev Deneyleri
18) The Signal | Sinyal
19) Spotlight
20) Antman
21) G. I. Joe: Retaliation | G. I. Joe: Misilleme
22) Real Steel | Çelik Yumruklar
23) Captain America: The First Avenger | İlk Yenilmez: Kaptan Amerika
24) Captain America: Civil War | Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı
25) Kocan Kadar Konuş: Diriliş
26) Gods of Egypt | Mısır Tanrıları
27) Niyazi Gül Dörtnala
28) Jason Bourne
29) Gattaca
30) Warcraft: İki Dünyanın İlk Karşılaşması
31) Sully
32) Little Miss Sunshine | Küçük Günışığım
33) The Game | Oyun
34) Contact | Mesaj
35) John Wick
36) Inferno | Cehennem
37) Infiltrator
38) El Cuerpo | Ceset
39) Trumbo
40) The Man from Earth | Dünyalı
41) Babel | Babil
42) Who am I? | Ben Kimim?
43) A Man for All Seasons | Her Devrin Adamı
44) Görümce
45) Arsene Lupin | Arsen Lüpen
46) The Purge | Arınma Gecesi

1) Leyla ile Mecnun (Yeniden - Devam Ediyor)
2) Fringe (Yeniden - Tamamlandı)
3) How I Met Your Mother (Tamamlandı)
4) Narcos (Devam Ediyor)
5) The X Files (2016 Mini Dizi - Tamamlandı)
6) Colony (Devam Ediyor)
7) Sherlock (Devam Ediyor)
8) Person of Interest (Devam Ediyor)
9) Continuum (Devam Ediyor)
10) Supernatural (Devam Ediyor)
11) Game of Thrones (Devam Ediyor)


1) Bütün Kadınların Kafası Karışıktır

2016 yılının Aralık ayından 1 yeni elektronik kitap yayınladım. Bu benim yayınlanan/yayımlanan 4. elektronik kitap olarak yayınlanan ise 2. kitabım oldu. Dışavurum Bültenleri adlı elektronik kitabıma ve diğer kitaplarıma göz atmak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz.

1) Dışavurum Bültenleri (EKitap)

2016 yılının Mart ayında ilk içeriğimi yayınladığım youtube'da ise yıl sonuna kadar 45 videoya ulaştım. 45 güzel anı birikmiş... Videolara göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz

Son olarak, aslında böyle bir kayıt tutmamıştım ama şu anda aklıma geldiği için baktım: Instagram'da 144 fotoğraf/video paylaşmışım. Bu bilgiyi neden verdim bilmiyorum ama dursun burada...

Sanırım 2016 yılına dair söylemek istediklerim bu kadar.
2016 yılı muhteviyatı bitti.

2017'de neler olacak?
2017 Yılı Muhteviyatı'nı takip etmek için tıkla lütfen.

Labels: