Bir Kitap Yazdım - Kitap Yayımlama Rehberi ve Yeni Yayınevi



Uzun süredir blog ve youtube'dan uzak kalmamın sebebi ve sonucu olarak güzel bir haberle döndüm.

2014 yılında dijital yayıncılık için ortaya çıkan Tosbağa Kitap'ın Mart 2018 itibariyle resmi kuruluşunu gerçekleştirerek Tosbağa Kitap Yayınevi'ni kurmuş bulunmaktayız.

Bu bir mutluluk kaynağıdır, söylemiş olayım.

Biri benim ikinci romanım İhbar, diğeri ise kitap yayımlamak isteyen yazar adaylarına karşılarındaki yolları göstermeyi amaçlayan bir rehber olan Bir Kitap Yazdım kitapları olmak üzere ilk iki kitap hazır.

Bir Kitap Yazdım kitabının baskısı yapıldı ve şu an itibariyle tosbagakitap.org adresinde satışa açıldı. Önümüzdeki günlerde diğer kitap satış sitelerinde de satışa açılacak.

İhbar ise baskı aşamasında ve birkaç gün içerisinde o da satışa açılmış olacak.

Bunlar benim güzel haberlerim. Şimdi çalışmalara devam edeceğiz.

Bu süreçte ihtiyacımız olan en önemli mevzu, destek...

Destek olmayı ihmal etmeyin.

Labels: