Bir Kitap: Uzayın Ötesi


Taşkın Tuna serilerini biliyorsunuz zaten artık. Son yazıların bir kısmında bahsetmiştim. Serinin ilk kitabı olan Uzayın Sırları için şuraya bir göz atabilirsiniz.

Uzayın Sırları

İlk kitap zihnime paralel evrenler konusunu sokmuştu. Üzerine yüksek doz 'Fringe' izleyince öğrendiklerimin bir kısmı pekişmiş, bir kısmı çelişmişti ve araştırmaya başlamıştım. Hatta anladığım kadarıyla da şurada yazmıştım.

İkinci kitap da güzel bir kitap. Bana göre ilk kitabın yanında biraz sönük kalmış ve bunun nedeni ilk kitaptan çok tekrar olması sanırım. Ama yine de güzeldi. Bu kitap da Evrim Teorisiyle ilgili kısımları okurken sürekli bir sırıtma modu hakimdi bende.

Bir kaç alıntı:

"Maymunların pek çok çeşidi çay, kahve ve alkollü içkilerden bizim aldığımız zevki almaktadır. Bu olgular sinir sistemlerindeki ortaklığı göstermez de neyi gösterir?"

İnsan içki içince sarhoş olur, maymun da içki içince sarhoş olur. O halde insan maymunun torunudur.

---

Sibrnetik bilimine göre, yeryüzünde en güçlü canlı İNSAN olduğuna göre, bu güçlü varlıktan daha ÜSTÜN bir gücün varlğı KESİNDİ. Peki bu GÜÇLÜ varlık KİMDİ?

"Buldum" dedi bir bilimci! "Uçan Daireler!".

Oh! Bazı bilimciler derin bir nefes aldı. İşte sorun çözülmüştü.

Bu kitabı tavsiye etme gereği görmüyorum zaten ilk kitabı okursanız devamı gelecektir.

Bu da bu kadar olsun...




Bu yazıyı birmilyonkalem.com üzerinden de okuyabilirsiniz.


Labels: